Brynäs IF

Anmälan till Brynäs IF Sommarhockeyskola 2024

BOKA CAMPING - KLICKA HÄR!

Instruktion för anmälan

Fyll i samtliga fält om möjligt. Vissa fält är obligatoriska och måste fyllas i. Var noga med att kontrollera din e-postadress - All korrespondens och information sker huvudsakligen via e-post. OBS! Kontrollera rutan nedanför ifall någon grupp redan är fullbokad.

Fyll dessutom i kontaktuppgifter för mor och far (namn och mobiltelefon) eller annan anhörig, så slipper vi hantera detta på inskrivningsdagen.

Tack på förhand!

Välkommen!
Brynäs IF

Sommarhockeyskolan pausas

Gavlerinken Arena är i behov av underhållsarbete som behöver ske under sommarperioden då ordinarie is-aktiviteter vilar. Därför har Brynäs IFs styrelse beslutat att göra ett uppehåll för sommarhockeyskolan under åren 2018 och 2019.

Styrelsen inser att många kommer att bli besvikna men beslutet är taget för verksamhetens bästa.

Det underhållsarbete som planeras genomföras är bland annat, installation av ett nytt kylsystem för ispisten, löpande renoveringar etc…

Samtidigt ska en process inledas där verksamheten kring sommarhockeyskolans framtid ska utvärderas. Under 2019 tas beslut om sommarhockeyskolans framtid.

ANMÄLAN STÄNGD