Avgifter

Brynäs IF erbjuder sommarhockeyskola i två former. Dels internatelev vilket innebär att man övernattar och dels dagelev som innebär att man endast är med på dagaktiviteterna. Avgifterna är enligt följande:

Internatelev

Anmälningsavgiften är på 2400:- och skall vara oss tillhanda senast 31 januari 2017. Resterande del 2800:- skall vara oss tillhanda senast 31 mars 2017. För internatelev ingår undervisning, logi, frukost, lunch, middag, kvällsmål samt övriga aktiviteter.

Dagelev

För dagelev gäller 2400:- i anmälningsavgift oss tillhanda senast 31 januari 2017 och resterande 2300:- senast 31 mars 2017. För dagelev ingår undervisning, lunch, middag samt övriga aktiviteter.

Anmälan

Anmälan gör du under menyvalet Anmälan. Efter att ni har skickat in er anmälan får ni en bekräftelse med anmälningsnummer och bankgironummer via den epostadress som ni uppger.

OBS! Kolla att ni angett en korrekt och fungerande epostadress innan ni skickar in er anmälan.

När anmälningsavgiften är oss tillhanda skickas ytterligare information ut om sommarhockeyskolan. När hela avgiften är erlagd skickar vi ut en bekräftelse på att vi mottagit hela avgiften. Anmälan är personlig och registreras först efter att anmälningsavgiften och registreringen är oss tillhanda. Vid fullbokad vecka återbetalas hela avgiften.

Eftersom anmälningarna är många så är det ”först till kvarn”, men platsen är er först efter erlagd betalning.

Betalning

Anmälningsavgift och deltagaravgift betalas in via nedanstående konto:

» Bankgiro: 604-1172

Utlandsbetalning

Anmälningsavgift och deltagaravgift för elever från utlandet betalas in via nedanstående kontouppgifter:

» Bank: Swedbank
» IBAN: SE5980000008103447117528
» Swift/Bic: SWEDSESS

Återbud

Skolan förbehåller sig rätten att behålla 600 SEK för administrativa kostnader vid återbud. Vid återbud efter 31 mars 2017 behålles hela avgiften. Undantag gäller vid skada eller sjukdom, då återbetalas hela avgiften mot uppvisande av läkarintyg från allmän vårdinrättning, som styrker oförmåga att deltaga. Intyget skall vara oss tillhanda före kursstart.

Försäkring

Samtliga deltagare i Brynäs IF Sommarhockeyskola är försäkrade enligt SIF:s B-licensförsäkring i Folksam.

Mer information

Har Ni några frågor gällande Brynäs IF Sommarhockeyskola så tveka inte att höra av er per telefon (se kontaktsidan) eller mail till sommarhockeyskolan@brynas.se.

• Senast uppdaterad
  • 2015-06-25