Brynäs IF

Anmälan till Brynäs IF Sommarhockeyskola 2024

VIKTIG INFORMATION - LÄS DETTA INNAN NI ANMÄLER ER!

Läs igenom denna information om hur många platser det finns kvar innan ni anmäler ert barn.
Är det fullt på just den position och vecka ni vill välja finns det möjlighet att ställa sig i kö.
För att ställa er i kö skickar ni era önskemål till sommarhockeyskolan@brynas.se.
När vi tagit emot era önskemål skickar vi en bekräftelse via mail.

Sommarhockeyskolan pausas

Gavlerinken Arena är i behov av underhållsarbete som behöver ske under sommarperioden då ordinarie is-aktiviteter vilar. Därför har Brynäs IFs styrelse beslutat att göra ett uppehåll för sommarhockeyskolan under åren 2018 och 2019.

Styrelsen inser att många kommer att bli besvikna men beslutet är taget för verksamhetens bästa.

Det underhållsarbete som planeras genomföras är bland annat, installation av ett nytt kylsystem för ispisten, löpande renoveringar etc…

Samtidigt ska en process inledas där verksamheten kring sommarhockeyskolans framtid ska utvärderas. Under 2019 tas beslut om sommarhockeyskolans framtid.

» HAR LÄST → TILL ANMÄLAN «